Deskera Books یک راه کار نرم افزاری حسابداری است که عملکردهای صدور فاکتور، صورت حساب، هزینه ها، پرداخت ها، و گزارش دهی و دیگر فرایندهای حسابداری و مالی را خودکار می کند. این نرم افزار برای صاحبین کسب و کارهای کوچک طراحی شده است تا مدیریت فاکتور، حسابداری و موجودی را پوشش دهد.
این نرم افزار تطبیق داده ها و گزارش گیری را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا فاکتور های حرفه ای برای مشتری ها و شرکای تجاری ارسال کنید. همچنین این سیستم با ارائه داده های زمان واقعی از ارسال ها و تحویل کالا به شما کمک می کند تا مدیریت موجودی را به بهترین شکل انجام دهید.
ویژگی های اصلی
- مدیر موفقیت اختصاصی
- داشبورد همه کاره All-in-one
- اپلیکیشن موبایل
- ایجاد فاکتور و صورتحساب
- خودکار کردن جریان کار
- تولید صورتحساب چند ارزی
- مدیریت مکالمات فروش
- ارائه یک ورژن آزمایشی 15 روزه
- شروع پلن از 200 دلار در ماه