Deskera Books

Deskera Books یک راه کار نرم افزاری حسابداری است که عملکردهای صدور فاکتور، صورت حساب، هزینه ها، پرداخت ها، و گزارش دهی و دیگر فرایندهای حسابداری و مالی را خودکار می کند. این نرم افزار برای صاحبین کسب و کارهای کوچک طراحی شده است تا مدیریت فاکتور، حسابداری و موجودی را پوشش دهد.

این نرم افزار تطبیق داده ها و گزارش گیری را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا فاکتور های حرفه ای برای مشتری ها و شرکای تجاری ارسال کنید. همچنین این سیستم با ارائه داده های زمان واقعی از ارسال ها و تحویل کالا به شما کمک می کند تا مدیریت موجودی را به بهترین شکل انجام دهید.

Deskera Books

ویژگی های اصلی

  • مدیر موفقیت اختصاصی
  • داشبورد همه کاره All-in-one
  • اپلیکیشن موبایل
  • ایجاد فاکتور و صورتحساب
  • خودکار کردن جریان کار
  • تولید صورتحساب چند ارزی
  • مدیریت مکالمات فروش
  • ارائه یک ورژن آزمایشی 15 روزه
  • شروع پلن از 200 دلار در ماه