برنامه ریزی سازماندهی شده و مدیریت یکپارچه و جامع تمامی اطلاعات و داده های یک سازمان و هم چنین گردآوری تمام معیارهای کمی و کیفی از نوع فعالیت یکه سازمان چه به صورت ارتباط داخلی و چه به صورت ارتباط خارجی، از جمله مهمترین و کاربردی ترین وظایف نرم افزار ERP پگاه سیستم می باشد. با به کارگیری تمام قابلیت های نرم افزار ERP پگاه سیستم، این شرایط به وجود می آید که تمامی اطلاعات مالی مرتبط با تمام ارکان مختلف یک سازمان را گرداوری، تقسیم بندی و سازمان دهی نمود.
به علت دارا بودن قابلیت یکپارچگی نسخه های مختلف نرم افزار ERP پگاه سیستم، داده های بخش مالی تمام نسخه های نرم افزاری که خروجی های مالی تولید میکنند، مانند نرم افزار حسابگر دارایی، نرم افزار انبار، نرم افزار حسابداری خزانه داری، نرم افزار بودجه، نرم افزار بهای تمام شده، نرم افزار فروش، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار خدمات پیش از تولید و پس از فروش و … تحت اختیارات نرم افزار ERP پگاه سیستم در آمده است.
نرم افزارERP پگاه سیستم توانسته با مدیریت و برنامه ریزی داده ها و اطلاعات و هم چنین با پشتیبان گیری از تمامی اسناد و گزارشات مربوطه، قابلیت دسترسی به موقع و آنی به تمامی اطلاعات جامع و یک پارچه مالی و اقتصادی کسب و کارهای مختلف را فراهم آورد. نرم افزارERP پگاه سیستم دارای ویژگی ها و قابلیت های دیگری نیز می باشد که عبارت است از:
- امکان ارتباط با زیر سیستم های ارزی
- صدور مجموع اسناد ماهیت در پایان هر دوره کاری
- قابلیت ذخیره خودکار اسناد و بازیابی هر یک از آن ها
- تعریف شرح لاتین برای هر کدام از سطوح کدینگ حسابداری
- امکان دریافت فایل های TXT و EXCEL در اسناد مربوط به حسابداری
- امکان برقرای ارتباط با سایر نرم افزارها و دریافت خودکار اسناد از آن ها
- قابلیت کپی اسناد (آرتیکل یا کل سند) در سند یا سند جدید حسابداری
- امکان محدود سازی دسترسی هر یک از کاربران به حساب ها در هنگاه صدور اسناد یا تهیه گزارشات مربوطه